دلتنگی....

کی میخوای بگی دوست دارم؟؟؟؟

گاهی دلت میگیره

گاهی بیخودی دلت میخواد گریه کنی

اما ...................هیچ کس نیس بپرسه چته؟

خدایا تو این دنیای عجیب و غریبت هیچ کسو ندارم باهاش دردامو تقسیم کنم

هیچ کس

اقلا تو باهام حرف بزن

خدایا تنهام

درس عین خودت

پس بیا هر جفتمون از این تنهایی درآیم

همه میگن هستم

پای همه چیزت

اما به خودت قسم فقط پای شادیامن

هر وقت بغض گلومو میگرفت با سارا حرف میزدم

آرووووومم میکرد

همه چیز یادم میرفت

خدایا کلی به خاطرش از تو تشکر کردم

نکردم؟؟؟؟؟؟؟

اما ............................

شاید هنوزم صداش یا حرفاش آرومم کنه

اما من هیچوقت اونو آروم نکردم

نشد یه بار اشکاشو پاک کنم

وقتی بهم غماشو نمیگه

وقتی فقط تو شادیاشم

انگار مثه بقیه ام

اما اون برام مثه بقیه نبود



پونیشا :: نیروی کار مجازی

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: